dijous, 21 de juny del 2012

EL POST DE LA SETMANA: "Jubilarse y rejuvenecer". (Per Antonio Gil)



Donem la benvinguda al nou bloc del company i veí de Santa Eulàlia, Antonio Gil: un jubilat molt actiu que analitza amb molt sentit de l'humor la seva nova etapa de vida, i que comparteix la seva experiència d'una nova descoberta:  la literatura.


"Mi vida laboral ha estado vinculada a la industria, con lo que mis conocimientos literarios dejan mucho que desear, pero eso no tenía que ser algo que me frenase. ¿Como me surgió esta idea?"...

Si voleu la resposta, l'Antonio ens convida a visitar el seu bloc: "(...)iré narrando algunas de mis vivencias tanto pictóricas como novelescas y alguna otra cosa que sea de interés".

... Enhorabona i endavant amb les conquestes personals d'una Internet al nostre servei.

Salut i barri!

2 comentaris:

Teresa Canturri ha dit...

Hola vehins!!, vaig fent fotos per el barri. Encara no les he penjat totes, però en el meu blog veureu algunes de la Festa de la Diversitat, i altres fetes al voltant de la plaça Espanyola.
Desitjo que us agradin, millor dit, amb els vostres comentaris ja en tinc prou. Gracies
http://escritsdellum.blogspot.com.es/

sylvia ha dit...

Me acaba de decir MILA que tenemos cierto parecido en la forma de escribir, expresarnos y sentir, tambien tengo un blog y uno de los capítulos se titula 3ª edad o juventud acumulada, , no pongo mi via laboral pero a groso modo, la protesta es la misma